Forum ...:::WiTaM Na NaSzYm FoRuM:::... Strona Główna
Home FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj

Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ...:::WiTaM Na NaSzYm FoRuM:::... Strona Główna -> GrY -> Seria Grand Theft Auto (GTA)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WRONA
KrYsTyNa Z GaZoWnI xD



Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

PostWysłany: Sob 23:46, 10 Lut 2007    Temat postu: Seria Grand Theft Auto (GTA)

GTA1:

Pierwsza część serii Grand Theft Auto została wydana w Listopadzie 1997 roku. Okazała się wielkim przełomem na rynku gier komputerowych. Od razu zyskała uznanie w oczach graczy i można śmiało powiedzieć, że odniosła duży sukces.
W GTA wcielasz się w zwykłego, nikomu nieznanego przestępcę. Jednak pragniesz zostać kimś więcej, niż zwykłym złodziejem samochodów. Marzy Ci się sława w przestępczym podziemiu, a żeby ją zdobyć, trzeba zyskać uznanie w oczach swoich szefów. Zaczynasz więc od prostych zadań typu odebranie walizki z pieniędzmi, porwanie motoru innemu gangowi lub morderstwo na zlecenie. W miarę upływu czasu dostajesz do wykonania coraz to trudniejsze misje o coraz to większej wartości. Za każdą dobrze wykonana robotę otrzymujesz pieniężne wynagrodzenie.
Będąc już przy pieniądzach, to należy wspomnieć, że w grze obowiązuje system przeliczania zniszczeń na pieniądze. I tak np.: za zwyczajną stłuczkę otrzymamy $10, za kradzież samochodu dostajemy $100, za zabicie przechodnia $200, a za zabicie policjanta $2.000. Wiele innych rzeczy także jest przeliczane na pieniądze.
Po mieście porozrzucane są skrzynie zawierające jakiś bonus. Często jest to broń, ale możemy też zdobyć dodatkowe życie, albo pancerz (więcej w dziale Przedmioty). Zresztą miast jest tutaj trzy. I tak możemy zabijać na ulicach Liberty City, San Andreas i Vice City. Każde miasto ma swoją charakterystyczną strukturę i klimat. W Liberty City znajduje się dużo mostów i pełno krętych uliczek, a z kolei z Vice City panuje upał, wszędzie rosną palmy i mamy swobodny dostęp do morza. Każde miasto ma dwie dzielnice, w grze określane jako rozdziały. Przechodząc każdy z nich po kolei, zwiększa się poziom trudności wykonywanych misji. Ukoronowaniem rozgrywki jest finałowa misja drugiego rozdziału w Vice City. Tam właśnie kończymy całą grę.
Porządku w mieście strzegą stróże prawa - policjanci. Mają własne radiowozy, są zaopatrzeni w broń (pistolet i czasami karabin maszynowy), a ich posterunki są porozrzucane po całym mieście. Są cztery stopnie poszukiwania przez policję, a uwolnić się od nich możemy zabierając łapówkę dla gliniarza, albo zmieniając tablice rejestracyjne w naszym wozie.
Bronie są tylko cztery, ale to w zupełności wystarcza. Jeden strzał zabija od razu, chyba że masz na sobie kamizelkę kuloodporną. Samochody także ulegają zniszczeniu, a w miarę pogarszania się ich stanu, stają się wolniejsze i silnik mocniej zrzędzi.
Ogólnie Grand Theft Auto było grą wybitną i niezwykle grywaną, jak na tamten okres. Dzisiaj jednak także miło jest powrócić do tej produkcji i przypomnieć sobie tamte czasy.

Developer: DMA Design
Wydawca: Rockstar Games
Wydawca polski: Play-It
Premiera: Listopad 1997
Platforma: PC, PlayStation, GBC
Cena: minimum 20 zł

hmm... Jak na dzisiejsze czasy ŚMIECH NA SALI

Procesor: 100MHz
DirectX: 3.0Napęd: 8x CD / 4x DVD
Pamięć RAM: 16 RAM
Karta graficzna: 1MB
Miejsce na dysku: 80MB
System operacyjny: Windows 95, 95, 98SE, 2000, ME, XP

Prosze Kodziarze!!!
Aby kod działał, musisz go wpisać jako nick gracza:

itstantrum - uzupełnia życie
iamthelaw - w mieście niema policji
itcouldbeyou - dostajesz duuużo punktów
suckmyrocket - wszystkie bajery
iamgaripenn - pancerz i karta
callmenigel - wszystkie bronie
itsgallus - wszystkie miasta
hatemachine - ???
buckfast - wszelka broń
porkcharsui - Diagnostic Mode
iamgarypenn - dziwny język
iamnotgarypenn - wyłącza poprzedni cheat


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WRONA
KrYsTyNa Z GaZoWnI xD



Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

PostWysłany: Sob 23:48, 10 Lut 2007    Temat postu:

GTA 2:

GTA2 miało swoją premiere dnia 22 października 1999 na konsole Play Station One i 27 października 1999 na PC. GTA2 na swój czas powstania była bardzo bogato "wyposażona"... dużo samochodów aż 50 każdy prowadzi się inaczej ale niestety znikły motory które były w GTA1 ale znowu na ich miejsce R* dał nam naczepy do TIR-ów, powiększyła się też liczba broni w stosunku do porzedniej części teraz mamy do dyspozycji dodatkowo np. granaty czy koktaile molotova. W grze znajduje się także 7 ganów: Zaibatsu, Yakuza, Loony, Rendeck, Scientist, Russian Mafia i Krishna. Misto zostało podzielone na trzy dzielnice: Downtown (centrum), Residental (dzielnica mieszkalna) i Industrial (dzielnica przemyslowa) do tego mamy jeszcze do dyspozycji 9 aren bonusowych. Tyle w dużym skrócie można powiedzieć o Grand Theft Auto 2 jeśli chesz się dowiedzeć więcej musisz poprostu zagrać... ale pamiętaj... Respect is everthing.

MINIMALNE:

• Pentium 200 MMX
• 32 MB RAM
• Karta graficzna zgodna z Direct3D
• 100 MB HDD
• Karta dźwiękowa

ZALECANE:

• Pentium II 300 MMX
• 64 MB RAM
• Karta graficzna zgodna z Direct3D 8 MB
• 100 MB HDD
• Karta dzwiękowa 3D

Kodziarze:

Do prawidłowego działania kodów trzeba jako nick wpisać GOURANGA

GOREFEST - więcej krwi
EATSOUP - nie płacisz za zakupy w sklepie
FISHFLAP - małe wozy i przyspieszona muzyka
BLASTBOY - wszystkie bronie
YAKUZADEATH - nieśmiertelność
LOSEFEDS - nie ma glin
BIGSCORE - 10.000.000 kasy
DESIRES - respekt na minimum
BEMEALL - wszystkie miasta
COCTART - bez `Eksplodujących punktów`
HUNSRUS - niewidzialnosc
SCHURULZ - podwojna sila razenia
TUMYFROG - wszystkie areny bonusowe
IAMDAVEJ - 9.999.999 punktów
JAILBAT - karta wyjscia z wieznienia
NEKKID - wszyscy chodza nago :>
MUCHCASH - 500.000 kasy
FLAMEON - niesk. ilosc miotacza ognia
VOLTFEST - j/w. ale Electro Gun`a
LASVEGAS - wszyscy sa ubrani jak klan Elvisa
MADEMAN - wszyscy cie szanuja
NO FRILLS - debug mode
WUGGLES - koordynaty
ARSESTAR - nie zabierają Ci już broni po smierci i aresztowaniu
DAVEMOON - troche punktów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WRONA
KrYsTyNa Z GaZoWnI xD



Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

PostWysłany: Sob 23:52, 10 Lut 2007    Temat postu:

GTA 3:

Grand Theft Auto III to kolejna część gry z serii Grand Theft Auto, znanej z brutalności, etc.

Nie można określić konkretnego typu gry GTA III. Gra ta sama wyznacza nową dziedzinę gier komputerowych. Jest to połączenie samochodówki z grą akcji, strzelaniną oraz zbieraniem przedmiotów.

Jest noc, Ty, Twoja dziewczyna - Catalina - oraz kumpel z Kolumbijskiego Kartelu - Miguel napadacie na bank, wszystko zorganizowane perfekcyjnie. Kiedy już bigniesz z walizką, wtedy.. zauważasz wycelowane w siebie 2 pistolety. Dowiadujesz się wtedy, że nie byłeś nikim znaczącym dla Cataliny w międzyczasie dostając kulkę w obojczyk. Zostajesz znaleziony na dziedzińcu i aresztowany. Wyrok jest szokujący - 10 lat.. 10 lat za miłość.

Kiedy sytuacja jest beznadziejna nagle, na moście łączącym Staunton Island oraz Portland miejsce ma sytuacja, która odmienia Twoje życie. Nagle samochód policyjny zostaje sterroryzowany przez Kolumbijski Kartel. Z samchodu zabierają tylko jakiegoś dziadka, na resztę nawet nie spoglądając. Wraz z Twoim współtowarzyszem - 8-Ballem - musicie sobie pomagać. Ty nie znasz tutaj nikogo, on po nieudanej próbie założenia bomby ma połamane ręce i nie może prowadzić. Zaprowadzi Cię on najpierw do dziupli, aby przebrać się w mniej obciachowe ubranie, a później do Luigi`ego, gdzie dostaniesz pierwszą robotę.

Akcja tej gry odbywa się w Liberty City - najgorszym mieście w Ameryce. W grze podzielone zostało ono między trzy wyspy, między którymi poruszamy się po wykonaniu odpowiednich, kluczowych zadań. Swoją mafijną karierę rozpoczynasz w najgorszym z nich - Portland. Jest to dzielnica przemysłowa, więc spotkasz tam mase powolnych wozów, czy pracowników. Gdy awansujesz na szczeblach mafijnej kariery o kilka stopni otrzymasz dostęp do Staunton Island - dzielnicy komercyjnej/handlowej. Po mozolnej walce ze stróżami prawa uzyskujesz dostęp do trzeciej i zarazem ostatniej wyspy - Shoreside Vale.

Podczas wędrówki po szczeblach mafijnej kariery musisz wykonywać zlecenia dla odpowiednich bossów. Oczywiście w międzyczasie poznasz także innych ludzi, dla których będziesz mógł wykonywać klika pobocznych zadań. Zgarniając coraz to większą kasę dążysz do Shoreside Vale, gdzie masz okazję zemścić się na Catalinie.

Rekomendowane wymagania sprzętowe:

- Procesor Pentium 3 800Mhz, Althon XP
- 52x CD/ 16x DVD
- 128 MB RAM
- 800MB wolnego miejsca na HDD na pełną instalację
- Karta graficzna 32MB
- Windows 95, 95, 98SE, 2000, ME, XP
- DirectX 9.0

Minimalne wymagania sprzętowe:

- Procesor Pentium 3 500Mhz, Althon 1.0 Ghz
- 8x CD / 8x DVD
- 64 MB RAM
- 500MB wolnego miejsca na HDD na pełną instalację
- Karta graficzna 16MB
- Windows 95, 95, 98SE, 2000, ME, XP
- DirectX 8.1

Kody dla Kodziarz!!!
gunsgunsguns - kod na broń
bangbangbang - wysadzasz wszystkie pojazdy w okolicy (uwaga jak będziesz siedział w aucie to też zginesz )
gesundheit - kod na odnowienie zdrowia
turtoise - odnawia pancerz
nopoliceplease - policja już cię nie ściga
morepoliceplease - jeśli lubisz pościgi policyjne to wpisz ten kod
giveusatank - dostajesz czołg

ilikedressingup - zmiana skina gracza
nobodylikesme - wszyscy cię nienawidzą
skincancerforme - ładna pogoda
ilikescotland - pogoda jak pod psem
itsallgoingmaaad - wszyscy na ulicy się leją
waponsforall - wszyscy na ulicy mają broń (połączenie dwóch w/w kodów daje na ulicy piekło


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WRONA
KrYsTyNa Z GaZoWnI xD



Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

PostWysłany: Sob 23:55, 10 Lut 2007    Temat postu:

GTA Liberty City Stories PSP PS2


W grze dane nam będzie wcielić się w postać Toniego Ciprianiego, którego poznaliśmy już w GTA3 i wykonywaliśmy dla niego kilka misji w głównej mierze opierających się na gnębieniu Triady. Teraz 3 lata przed wydarzeniami z GTA3, Toni wraca do Liberty City po przymusowym wyjeździe z powodu zabicia ważnego dla rodziny człowieka. Teraz wraca a rodzina Leone przyjmuje go znów pod swoje skrzydła. Jako Toni będziesz musiał (jak przystało na bohatera GTA) wspiąć się na najwyższy szczebel gangsterskiej kariery i zdobyć władzę nad Liberty City.

Gra zapewni nam około 100 godzin rozrywki a to będzie możliwe dzięki masie zadań pobocznych jakie znajdą się w grze. Prócz podstawowych misji (których będzie koło 70-80) jakie dostaniemy od różnych zleceniodawców przyjdzie nam odbierać misje z budek telefonicznych oraz wykonywać tzw. misje R3 takie jak rozwożenie ludzi taksówką, łapanie przestępców czy dowożenie rannych do szpitala. Prócz tego do wykonania będziemy mieli RAMPAGE (zabicie określonej liczby osób w określonym czasie za pomocą określonego typu broni) oraz jeśli będziemy chcieli, możemy zebrać 100 paczek skrupulatnie schowanych po całej mapie gry. Jeśli nadal wam mało to zostają jeszcze unikatowe skoki, które tak jak paczki i rampage są rozsiane po całym terenie gry.

Muzyka jak zwykle będzie licencjonowana a słuchać jej będziemy z radia (;-o). Niestety na razie znamy tylko kilka radiostacji a mianowicie : Lips 106, Head Radio, Double Cleff, Chatterbox FM oraz Liberty Jam. W Lips 106 oraz Head Radio usłyszymy spokojną muzykę wręcz zalatującą popem. Radio Double Cleff przeniesie nas w zdecydowanie inne rejony bo w tej właśnie stacji usłyszymy muzykę poważna. Chatterbox FM natomiast, to dobrze znane nam radio, w którym nie ma piosenek, są natomiast rozmowy na żywo z różnymi znanymi w świecie gry osobami oraz słuchaczami tej stacji. Niestety o ostatniej stacji - Liberty Jam na razie nic nie wiemy prócz tego, że takie radio będzie.

Poruszać się po Liberty City będziemy mogli samochodami jak i motorami. Jeśli zapragniemy przepłynąć z jednej wyspy na drugą to niestety potrzebny będzie nam prom (który działa na takiej samej zasadzie jak metro) gdyż Toni nie umie pływać ;<. Podbój przestworzy trzeba będzie niestety zostawić Tommy’emu oraz CJ’owi bo pojazdy latające w grze owszem są, ale my dostępu do nich mieć nie będziemy.

Jeśli ktoś nas zdenerwuje albo po prostu celem misji będzie zabicie kogoś do dyspozycji mieć będziemy 15 różnych broni. Od granatów po miniguna. Wybór jest duży a my nieść możemy wszystkie bronie na raz. Nie musimy już myśleć o tym co nam się przyda a co nie jak to miało miejsce w Vice City i San Andreas. Teraz wszystko mamy pod ręką. Broń na pewno przyda nam się do zabijania członków wrogich gangów. Gangów będzie 7. Prócz tych znanych nam z GTA3 takich jak Triads, Diablos, Colombian Cartel, Mafia (do którego należymy), Yardies, South Side Hoods i Yakuza doszedł jeden nowy a mianowicie Avenging Angels. Cała gra śmiga płynnie w 30fpsach a żeby wszystko było widoczne hudy są przezroczyste. Gra jest dużo ładniejsza niż GTA3, wszystkie odbicia świateł na samochodach, cienie etc. stoją na wysokim poziomie i pokazują prawdziwą moc PSP (a trzeba pamiętać, że to dopiero pierwsza generacja gier na tę konsolkę, kiedy to autorzy gier nie znają jeszcze do końca architektury sprzętu) i chodzi na zupełnie nowym enginie graficznym, który został napisany specjalnie na potrzeby tego tytułu a napisanie go zajęło ekipie Rockstar 2 lata.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez WRONA dnia Sob 23:58, 10 Lut 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WRONA
KrYsTyNa Z GaZoWnI xD



Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

PostWysłany: Sob 23:56, 10 Lut 2007    Temat postu:

GTA Vice City:

Grand Theft Auto: Vice City jest kolejną częścią z serii GTA, gdzie wcielamy się się w gangstera, którego szczególną zdolnością jest kradzież samochodów. W Vice City pojawiają się śmigłowce, w którymi można latać (zaczynając na zwykłym Maveriku, a kończąc na uzbrojonym po zęby Huntrze, czyli prawdziwym Apachu). Akcja GTA: VC rozgrywa się w latach 80-tych ubiegłego wieku. Klimat upływa pod znakiem tego okresu znanego z miast świecących nocą kolorowymi neonami i pań jeżdżących na wrotkach.

Gra została pierw wydana na konsolę Sony PlayStation 2 co mym zdaniem wyszło na dobre wersji przeznaczonej dla graczy na PC, ponieważ może nie wszystkie, ale większość błędów z Play'a została zlikwidowana Smile. Oficjalna premiera na PC miała miejsce 13 maja 2003 roku, w Europie - 16 maja. Bardziej szczegółowe informacje znajdziemy na oficjalnej stronie gry - GTA VICE CITY.

Grand Theft Auto: Vice City posiada ulepszoną grafikę odnośnie do GTA III oraz wiele poprawek technicznych i kosmetycznych. Barwniejsza fabuła, zapewniająca wiele godzin zabawy zapowiada kolejny światowy sukces dla firmy Rockstar Games. Zaledwie namiastkę gry możecie zobaczyć na stronach wielu serwisów o Grand Theft Auto, także u nas. Jeśli jesteś fanem tej serii i spodobała Ci się poprzednia część gry - GTA III to, Vice City koniecznie musi zagościć u Ciebie na dysku twardym Smile.

Minimalne wymagania sprzętowe:
Procesor Intel Pentium III/AMD Athlon 450 MHz (lub szybszy)
96 MB pamięci RAM
Napęd CD/DVD ROM 4x
Karta graficzna z 16 MB pamięci (kompatybilna z DirectX 8.1)
Karta dźwiękowa Kompatybilna z DirectX 8.1
Klawiatura + mysz

Kody:
THUGSTOOLS - bronie mniejszego kalibru
PROFESSIONALTOOLS - bronie profesionalisty
NUTTERTOOLS - 'dziwne' bronie
PRECIOUSPROTECTION - uzupełnia Armor
ASPIRINE - uzupełnia Życie
YOUWANTTAKEMEALIVE - +2 do poziomu wanted
LEAVEMEALONE - policja przestaje się tobą interesować
ICANTTAKEITANYMORE - umierasz

APLEASANTDAY - ładna pogoda
ALOVELYDAY - piękna pogoda
ABITDRIEG - pochmurna pogoda
CATSANDDOGS - deszczowa pogoda
CANTSEAATHING - mglista pogoda

DEEPFRIEDMARSBARS - wyglądasz jak grubas
PROGRAMMER - chude ramiona i nogi
STILLLIKEDRESSINGUP - losowo zmieniasz ubranie
CERTAINDEATH - palisz papierosa
CHEATSHAVEBEENCRACKED - grasz jako Ricardo Diaz
LOOKLIKELANCE - grasz jako Lance Vance
MYSONISALAWYER - grasz jako Ken Rosenberg
LOOKLIKEHILARY - grasz jako Hilary King
ROCKANDROLLMAN - grasz jako Jezz Torent
WELOVEOURDICK - grasz jako Dick
ONEARMEDBANDIT - grasz jako Phil Cassidy.
IDONTHAVETHEMONEYSONNY - grasz jako Sonny Forelli.
FOXYLITTLETHING - grasz jako Mercedes

BIGBANG - wysadza w powietrze wszystkie pobliskie pojazdy
MIAMITRAFFIC - agresywny ruch na drogach
AHAIRDRESSERSCAR - wszystkie pojazdy są różowe
IWANTITPAINTEDBLACK - wszystkie pojazdy są czarne
COMEFLYWITHME - pojazdy latają
GRIPISEVERYTHING - lepsza przyczepność pojazdu
GREENLIGHT - wszystkie zielone światła
SEAWAYS - pojazdy jeżdzą po wodzie
WHEELSAREALLINEED - widzisz tylko koła pojazdów
LOADSOFLITTLETHINGS - samochody sportowe mają duże koła

PANZER - jeździsz czołgiem
TRAVELINSTYLE - latający samochód
GETTHEREQUICKLY - szybkie samochody
GETTHEREFAST - dostajesz Sabre Turbo
GETTHEREVERYFASTINDEED - jeszcze szybsze samochody
GETTHEREAMAZINGLYFAST - super szybkie samochody
THELASTRIDE - jeździsz karawanem Romero
ROCKANDROLLCAR - jeździsz limuzyną Love Fist
RUBBISHCAR - jeździsz śmieciarką
BETTERTHANWALKING - jeździsz kadilakiem

LIFEISPASSINGMEBY - czas gry przyspiesza
ONSPEED - wszystko dzieje się szybciej
BOOOOOORING - wszystko dzieje się wolniej
FIGHTFIGHTFIGHT - agresywni piesi
NOBODYLIKESME - wszyscy chcą Cię zabić
OURGODGIVENRIGHTTOBEARARMS - piesi noszą broń
CHICKSWITHGUNS - tylko kobiety naszą broń
CHASESTAT - pokazuje "Media Level"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WRONA
KrYsTyNa Z GaZoWnI xD



Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

PostWysłany: Sob 23:57, 10 Lut 2007    Temat postu:

GTA Vice City Stories PSP PS2:

W grze wcielimy się w Victora Vance'a, który jest bratem Lance'a z Vice City. Jest on byłym żołnierzem i póki co nie wiemy co takiego go czeka oraz dlaczego będzie musiał wykonywać zlecenia różnych mafii. Wiemy natomiast, że w 1986 roku ginie on podczas nieudanej transakcji (intro do VC).

Akcja gry przypada na rok 1984, czyli na 2 lata przed wydarzeniami z Vice City. W związku z czym niektóre budynki znane nam z tej części gry, będą dopiero znajdować się w budowie lub na ich miejscu będą stać inne budowle. Samo miasto ma być większe od starego Vice, dojdą nowe warunki pogodowe (w tym huragan!),a Victor będzie mógł pływać. Zdecydowanie przyda mu się ta umiejętność, ponieważ w grze ma być zaimplementowany nowy system "dynamicznej rzeki" dzięki czemu ta, będzie sama ustalała swój nurt. Dodatkowo dojdzie możliwość kierowania motorówkami oraz jet-ski.



Fanów szybowania w powietrzu ucieszy zapewne wiadomość, że nie trzeba będzie się już bawić z CheatDevice żeby móc polatać w grze. Tym razem Rockstar da nam helikoptery, które będzie można zdobyć bez oszukiwania. Podczas latania wspomnianym helikopterem, pływania łódką, jazdy motorem czy też samochodem, przygrywać nam będą znane z Vice City radia. Prawdopodobnie większość z nich (jeśli nie wszystkie) powrócą. Jeśli chodzi natomiast z czym, tego nie wiadomo. Póki co chodzą plotki, że usłyszymy takich wykonawców jak The Cure, Blondie, Frankie goes to hollywood i Depeche Mode. Oczywiście możliwość odtwarzania własnych mp3 również znajdzie się w GTA:VCS.

Victor będzie musiał wykonać 70 misji głównych, o których informacje uzyskiwać będzie na pager, a nie na telefon komórkowy. Do tego zapewne dojdą poboczne zadania znane z poprzednich części gry (Taxi, Pizza, Firefighter, Paramedic etc.). Jakie nowości w tym zakresie szykuje dla nas R*, póki co niewiadomo. Wracając jednak do misji głównych, będziemy w nich zapewne strzelać. Pomoże nam w tym znany z LCS system automatycznego celowania z możliwością przełączenia na manualny.
Arsenał broni, jaką będziemy mogli siać destrukcję na ulicach słonecznego Vice City, również nie jest znany. Wiemy, że z nowych broni pojawi się prawdopodobnie SMG z tłumikiem. Ze starych zapewne powróci 15 zabaweczek znanych z LCS.



Modyfikowanie pojazdów nie znajdzie się w grze. Również przebieranie Victora w różne ciuszki, będzie działać na takiej samej zasadzie jak w LCS (czyli możemy założyć tylko ustalone przez R* zestawiki). Znajdą się natomiast (prawdopodobnie) salony tatuażu znane nam dosyć dobrze z San Andreas.

Całość śmiga w płynnych 30 fpsach, ma powiększony draw distance w porównaniu z wersją Vice City na PS2, a postacie poruszają sie według całkiem nowego systemu. Jak to powiedział ktoś z Rockstar Games - "VCS jest drugą generacją gier na PSP." Czyli gra będzie dużo lepsza niż LCS, które było grą pierwszej generacji. Również sterowanie motorami ma być troszkę inne niż zwykle, a pojazdy wodne mają być już zupełnie inną parą kaloszy niż dotychczas.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WRONA
KrYsTyNa Z GaZoWnI xD



Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

PostWysłany: Nie 0:01, 11 Lut 2007    Temat postu:

GTA San Andreas:

» Informacje ogólne

* Gra będzie generalnie bardziej poważna niż poprzednie części, choć nadal doświadczymy elementów komedii w tej grze.
* Grupa ludzi z Rockstar Games dokładnie studiowali miasta Las Vegas, San Diego oraz Los Angeles przez parę miesięcy, aby dokładnie oddać uczucia tych miast.

» Miejsce

* Akcja gry nie będzie się odbywać w Los Angeles, San Francisco czy Las Vegas.. Będzie się odbywać tych trzech miastach ! Łącznie z krajobrazami pomiędzy tymi miastami.
* Los Angeles będzie nazwane Los Santos, San Francisco - San Fierro a Las Vegas - Las Venturra.
* Każde z tych miast będzie wielkości mniej więcej całego Vice City !
* Nie wszystkie miasta będą otwarte od razu.
* Całość będzie od czterech do sześciu razy większa niż Vice City
* W San Fierro będzie masa wzgórz, itp.
* Z LA będziesz mógł przejechać do San Francisco a na końcu do Vegas
* Gdy będziesz przejeżdżał przez pustynię, nie zobaczysz wielkiego pustkowia z kilkoma kaktusami - w całości będzie więcej życia.
* W grze będzie znacznie więcej wnętrz do zobaczenia.

» Grafika

* Silnik graficzny gry został podkręcony. W grze będzie bardziej widoczna mgła, oraz nowe refleksy świetlne na wozach, szybach, lustrach.. tak samo jak nowe techniki typu "radial lighting", który umożliwia bardziej realistyczne cieniowanie, "soft-shadow lighting" dla lepszego wyglądu wnętrz.
* Wszystko w grze będzie miało modele zależne od pory dnia - aby uzyskać lepsze cieniowanie/oświetlenie.
* W grze będzie zastosowany inny poziom fizyki gry - "impact animation", jak nazwało to Rockstar Games.

» Pojazdy

* W grze będzie więcej lowriderów, doatkowo znaleźć będzie można nowe wersje wozów z GTA3/Vice.
* Będą rowery.

» Fabuła

* W grze zobaczyć będzie można postacie z poprzednich części gry.

» Gra

* W Las Vegas/Las Venturra będziesz mógł wybudować kasyno i je prowadzić.
* Będzie można brać udział w grach hazardowych.
* Będzie można trzymać dwie bronie na raz !
* Będziesz musiał jeść, aby odpowiednio funkcjonować. Gdy będziesz jadł za dużo fast foodów - będziesz gruby i będziesz wyśmiewany na ulicy. Możesz jednak chodzić na siłownię, aby to zredukować.
* Będziesz mógł rabować niektóre domy. Jednak takie napady będą wymagały sporego planowania i umiejętności/zręcznośći.
* Będziesz mógł zaangażować do akcji ludzi ze swojego gangu, którzy później będą mogli strzelać z wozu - tak jaktu.

» Bronie

* Bronie będą dopasowane do czasu akcji gry.

» Sztuczna inteligencja

* Sztuczna inteligencja wrogów i przechodniów została jeszcze bardziej dopracowana - będą oni myśleli bardziej logicznie. Teraz już nie uda Ci się pobić nikogo za dnia w środku miasta nie będąc zauważonym.
* Twoi wrogowie będą jeszcze bardziej sprytni - dzięki czemu wykonywanie misji czy rabowanie domów będzie jeszcze trudniejsze.

» Muzyka

* W grze będą nie tylko stacje rapowe, ale także inne stacje muzyczne - jak zawsze.

» Wymagania

* System operacyjny:
- Windows XP (Home and Professional + Service Pack 1)
* - Windows 2000 Professional (Workstation + Service Pack 1)Wymagania sprzętowe - minimalne:
- 1GHz Intel Pentium III lub AMD Athlon Processor
- 256 MB RAM
- 8x DVD-ROM
- 3.6 GB wolnego miejsca na dysku przy minimalnej instalacji.
- GeForce3 64MB lub mocniejsza.
- Karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX 9
- Klawiatura
* - MyszWymagania sprzętowe - zalecane:
- Intel Pentium 4 lub AMD Athlon XP processor lub lepszy
- 384(+) MB RAM
- 16x DVD-ROM
- 4.7 GB wolnego miejsca na dysku przy całkowitej instalacji.
- GeForce4 128MB kompatybilna z DirectX 9 lub mocniejsza.
- Karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX 9
- USB game pad.
- Klawiatura
- Mysz

Kody:


LXGIWYL = 1 Zestaw broni (Thugs Tools)
KJKSZPJ = 2 Zestaw broni (Professional Tools)
UZUMYMW = 3 Zestaw broni (Nutter Tools)
HESOYAM = Uzupełnienie zdrowia i Armor'u + 250.000$
OSRBLHH = +2 do poziomu Wanted
ASNAEB = Zeruje poziom Wanted
AFZLLQLL = Słoneczna pogoda
CIKPYH = Bardzo słoneczna pogoda
ALNSFMZO = Bardzo deszczowa pogoda
AUIFRVQS = Deszczowa pogoda
CFVFGMJ = Mgła
YSOHNUL = Szybszy zegarek gry (gameplay bez zmian)
SPEEDITUP = Szybszy Gameplay
SLOWITDOWN = Wolniejszy Gameplay
AJLOJYQY = Przechodnie atakują wszystkich + dostają kij golfowy
BAGOWPG = Have a bounty on your head (?)
FOOOXFT = Każdy jest uzbrojony
AIWPRTON= Spawnuje czołg (Rhino)
CQZIJMB = Spawnuje Bloodring Banger'a
JQNTDMH = Spawnuje Rancher'a
PDNEJOH = Spawnuje Racecar
VPJTQWV = Spawnuje Racecar
AQTBCODX = Spawnuje Romero
CELEBRITYSTATUS = Spawnuje Stretch (limuzyna)
UBHYZHQ = Spawnuje Trashmaster (śmieciarka)
RZHSUEW = Spawnuje Caddy (wózek golfowy)
CPKTNWT = Wszystkie samochody w okolicy wybuchają
XICWMD= Niewidzialny samochód
PGGOMOY = Perfect Handling
SZCMAWO = Samobójstwo
ZEIIVG = Wszystkie światła są zielone (drogowe Razz)
YLTEICZ = Agresywni kierowcy
LLQPFBN = Wszystkie samochody pomalowane na różowo
IOWDLAC = Wszystkie samochody pomalowane na czarno
FLYINGFISH = Łodzie i motorówki latają
BTCDBCB = Gruby CJ
JYSDSOD = Max poziom umięśnienia
KVGYZQK = Skinny (?)
BLUESUEDESHOES = Elvis jest wszędzie
BGLUAWML = Przechodnie atakują Cię Rocket Launcher'em
CIKGCGX = Beach Party
MROEMZH = Wszędzie członkowie gangów
BIFBUZZ = Kontrola gangów w Los Santos
NINJATOWN = Ninja Theme
BEKKNQV = Slut Magnet (CJ przyciąga do siebe kobiety)
BGKGTJH = Po ulicach jeżdżą tylko "tanie" samochody
GUSNHDE = Po ulicach jeżdżą tylko szybkie samochody
CJPHONEHOME = Samochody latają
JHJOECW = Duży Bunny Hop
JUMPJET = Spawnuje Hydrę (odrzutowiec)
KGGGDKP = Spawn Vortex (poduszkowiec)
JCNRUAD = Smash n' Boom (?)
SPEEDFREAK = Wszystkie samochody mają Nitro
BSXSGGC = Samochody odlatują kiedy w nie uderzysz
XJVSNAJ = Zawsze wieczór
OFVIAC = Pomarańczowe niebo (21:00)
MGHXYRM = Sztorm
CWJXUOC = Burza piaskowa
KANGAROO = Mega skok
BAGUVIX = Nieskończone zdrowie
CVWKXAM = Nieskończona ilość tlenu (pod wodą)
AIYPWZQP = Dostajesz spadochron
ROCKETMAN = Dostajesz Jetpack
AEZAKMI = Policja nigdy Cię nie zacznie ścigać
CRAZYTOWN = +6 do poziomu Wanted
IAVENJQ = Mega Uderzenie
AEDUWNV = CJ nigdy nie będzie głodny
IOJUFZN = Riot Mode (zamieszki?)
CRAZYTOWN = Funhouse Theme (?)
MUNASEF = Adrenaline Mode (?)
FULLCLIP = Nieskończona amunicja, bez przeładowywania
OUIQDMW = Automatyczne namierzanie podczas Drive-By
GHOSTTOWN = Zmniejszony ruch na ulicach
FVTMNBZ = Na ulicach jeżdżą tylko samochodyz wsi
SJMAHPE = Możesz zrekrutować każdego (9mm)
BMTPWHR = Country Vehicles and Peds, Get Born 2 Truck Outfit (?)
ZSOXFSQ = Możesz zrekrutować każdego (Wyrzutnia Rakiet)
WORSHIPME = Max Respect'u
HELLOLADIES = Max Sex Appeal'u
VKYPQCF = Taxi mają nitro
PROFESSIONALKILLER = Poziom Hitman we wszystkich statystykach broni
NATURALTALENT = Max poziom prowadzenia samochodów
OHDUDE = Spawnuje Hunter'a
AKJJYGLC = Spawnuje Quad'a
AMOMHRER = Spawnuje Tanker Truck (cysterna)
EEGCYXT = Spawnuje Dozer'a (buldożer)
URKQSRK = Spawnuje Stunt Plane
AGBDLCID = Spawnuje Monster Truck'a


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WRONA
KrYsTyNa Z GaZoWnI xD



Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

PostWysłany: Nie 0:02, 11 Lut 2007    Temat postu:

GTA San Andreas Stories: PSP PS2
Wkrótce


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rk_roxi
BiG StAr :)



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: CK - HeRbY ;]

PostWysłany: Nie 0:03, 11 Lut 2007    Temat postu:

witam łukaszku Very Happy ja osobiscie gralam tlkyo w GTA Vice city... i cos ztych straszych jeszzce ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WRONA
KrYsTyNa Z GaZoWnI xD



Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

PostWysłany: Nie 0:05, 11 Lut 2007    Temat postu:

GTA 4:
Wkrótce
Jak na razie o nowym GTA wiemy tyle, że ostanie wydane 16 października 2007 roku w USA i 19 października 2007 w Europie. Nowe GTA będzie oznaczone numerem 4. Na początku zostanie wydane na PlayStation 3 oraz Xbox 360. Prawdopodobnie po około 9-ciu miesiącach zostanie wydane na PC. Już niedługo więcej info o Grand Theft Auto 4!



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rk_roxi
BiG StAr :)



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: CK - HeRbY ;]

PostWysłany: Nie 0:08, 11 Lut 2007    Temat postu:

kto ma do przegrania mi GTA Andreas??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KlAuDyNeCzKA
Kotek :*
Kotek :*



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: KielCe

PostWysłany: Nie 0:37, 11 Lut 2007    Temat postu:

WYYYRABAANAA W KOOOSMOOOS jest ta gra...najbardziej lubie GTA VICE CITY Smile i z niecierpliwoscia czekam na kolejne czesci Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WRONA
KrYsTyNa Z GaZoWnI xD



Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

PostWysłany: Nie 0:38, 11 Lut 2007    Temat postu:

Mmm widze że nie tylko ja Uwielbiam ta gre!!!
KlAuDyNeCzKA A GDZIE TOPIC Filmy???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KlAuDyNeCzKA
Kotek :*
Kotek :*



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: KielCe

PostWysłany: Nie 0:40, 11 Lut 2007    Temat postu:

nooooooom czlooowieeekuu ale ja to napierniczam w tą giere na playstation 2 Wink lepiej mi sie gra Very Happy ale wyrabana jest ta giera Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WRONA
KrYsTyNa Z GaZoWnI xD



Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

PostWysłany: Nie 0:44, 11 Lut 2007    Temat postu:

Ja wole na Na Blaszaku pmykac łatwiejsze sterowanie. Ale ogólnie konsole Rulezz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ...:::WiTaM Na NaSzYm FoRuM:::... Strona Główna -> GrY Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

"Blades of Grass" Template by Will Mullis Developer News
Regulamin